utmaning.

Rolig utmaning,

4 tvprogram:
- Gossip Girl
- One Tree Hill
- Prison break
- Ensam mamma söker

4 saker jag gjort idag:
- Tvättat
- Ätit två rost mackor 
- Smsat med Jossan och Hugo 
- Borstat tänderna 

4 saker jag längtar efter:
- Julen (För att den är så mysig!)
- Tills jag torsdag, tattoo 
- Till vi spelar match
- Sommaren

4 saker på önskelistan:
- Nytt objektiv till kameran
- Ny vinterskor 
- En kock 
- En kompis ;) 

4 saker jag avskyr:
- Folk som inte talar sanning.
- Storla läskiga hundar. 
- Lax. 
- Allmänt äckliga människor

4 saker jag tycker om att göra:
- Träna 
- Spela match
- Titta på boxar
- Umgås med vänner och familj

4 saker jag ätit idag:
- Två rost mackor
- Ett stort glas mjölk 
- Tandkräm
- ?

Jag utmanar:
- Dom som vil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0